Egy jól eltalált grafika fontossága

Weboldalaknál, hírleveleknél, social media oldalaknál, online hirdetéseknél és más online vagy papír formátumú kreatív marketing anyagoknál a grafikai megoldások hatása döntően meghatározó lehet.

Mi múlik a potenciális érdeklődők elé táruló grafikán? Csupán az, hogy foglalkozik -e velünk. Ha úgy dönt, hogy nem, akkor elvesztettük annak az esélyét, hogy vásárlónk lehet. És ezt kevés cég, vállalkozás engedheti meg magának. És természetesen nem is szeretné.

Milyen legyen a grafika, hogy pozitív hatása legyen?

  • Kifejező, figyelemfelkeltő
  • Marketing szemléletű
  • Minőségi, egyedi alkotás
  • Vonzó, bizalmat keltő
  • A termék, szolgáltatás stílusához igazodó
  • Meggyőző

A vizuális megjelenés a márkaépítés alapja

Amikor márkaépítésbe kezdünk és tervezgetjük a megjelenésünket az online és offline médiában, elkerülhetetlen, hogy foglalkozzunk a grafikai megoldásokkal. Egy márka logó, az arculati megjelenés lesz cégünk arca, bevezetendő termék, vagy szolgáltatás kerete. Elengedhetetlen, hogy minőségi legyen! Hiszen a minőségi grafikai tervezés mögött minőségi céget sejtenek, ellenkezőleg pedig negatív dolgokra következtetnek.

A legjobb, ha profikat bízunk meg azzal a kreatív alkotó munkával, ami egy ütős grafika megalkotásához kell. Sokan attól félnek, hogy ha nem ők találják ki a grafikai elemeket – a logót, az arculati elemeket -, akkor már nem tekinthetik saját művüknek a céget. Pedig erről szó sincs. A grafikai tervezés szerves részét képezi a megrendelő elképzeléseinek elemzése, felvázolása és az általa megálmodott cég stílusának grafikai formákba öntése. A grafika egy képi, kreatív megjelenése mindannak, ami már a fejekben régen megszületett.

Ahhoz viszont, hogy a csomagolás tökéletes legyen, kellenek a frappáns megoldások. Csak így tűnhetünk ki a tömegből, csak így működhet a brand. Az igazán profi grafika megfelel a célközönségnek, helyesen rendezi és alkalmazza a kreatív grafikai elemeket és az arányokat. Mindezek helyes typografikus megoldásával sikeresen kelti fel és tartja meg a figyelmet.

Az online elemek ma döntően befolyásolják a marketinget és óriási a konkurencia. Hatalmas értéket képvisel, ha kitűnhetsz a tömegből, tehát egy profi grafika felér egy jól irányzott befektetéssel és hosszú távon kamatozik. Tehát profi grafikával egyedi, hivalkodó képi megoldásokat teremthetünk, ami vevőket hoz és bevételnövelő erejével bőségesen megtérül.

Nézzünk néhány példát, amihez grafikai tervezés szükséges:

  • Céglogó
  • Arculati elemek
  • Weboldalak képi elemei
  • Hírlevelek megjelenése
  • Social media borító kép, poszt sablon
  • Hirdetések design elemei
  • Blogok fejlécei
  • Microsite-ok
  • Plakátok
  • Szórólapok
  • Reklámfüzetek
  • Katalógusok
  • Könyvborítók
  • Újságok
  • És bármilyen egyéb online és offline képi megoldások.

Kiemelt cikkek

Referenciák

Érvek mellettünk